Pages

Oct 21, 2009

parkingspace


parkingspace, ursprünglich hochgeladen von machenundtunmuenchen
today i had a meeting in Ulm, a nice little town where you can find this pram-parking -lot in a bookshop. Isn´t that a great idea?? and that it is actually in use is awesome..
ps: although flickr is down right now (great!) i decided to change my blog design just a little bit to be able to post my pictures from there, because the quality is soo much better than on blogger. i was kind of desperate how blurry they showed up here.. however i have to find out how to post more than one pic per post - any suggestions are welcome!
edit: well, i found it out already with the help of a person over on the flickr help-forum.. :-)

1 comment:

  1. sehr schönes Parkplatzbild!:-)
    Und schöne Sachen machst du! Hast du einen Laden in München? Und das du in Englisch bloggst finde ich interessant; ich tu mich schwer mit der Entscheidung welche Sprache ich wählen soll.
    Wie kommt das Englisch an bei deinen deutschen Blog-Kolleginnen?
    beste Grüße aus Köln, Smlla

    ReplyDelete

Willkommen auf dem machen und tun Blog aus München!
Ich freue mich immer über Eure Kommentare und Fragen. Die Sicherheitsabfrage muss leider manchmal eingeschaltet sein, um dem Spam etwas Einhalt zu gebieten, sorry dafür! ::::::::::::::::::::
I love to hear from you! So sorry though you´ll have to pass the security thingy now and then: otherwise I´ll drown in spam..

Related Posts with Thumbnails