Pages

Dec 30, 2011

wrapping up 2011

so many different quilts in one year! i love each and everyone of them..

summer sampler quilt hanging

swiss pixel quilt front

bee-autiful quilt front

green schmidt hanging

color dotty hanging

sea quilt

square dance quilt

solids swap miniquilt quilting

miniquilt "tummy rumbles"

quilty-/sewing-wise it was a really good year. One highlight surely was my US-Trip and especially visiting the Sewing Summit - i enjoyed it so much and am so happy i met lots of great sewists. However, i also met some great sewists here in Germany, too, who i just knew online before, and that was wonderful, too!
thanks for all your visits here, your support and your help. and have a healthy and happy new year! maybe we´ll meet next year? and if not: there´s always the internet to stay in touch, from the bottom of my heart, thanks for that!
:::::::
Quilting- bzw. näh-weise gesehen war es ein ganz gutes Jahr für mich. Ein Höhepunkt war meine USA Reise und dabei besonders die Teilnahme am Sewing Summit - es hat soviel Spaß gemacht, ich hab jede Minute genossen und bin total froh, dass ich so viele tolle Quilterinnen kennenlernen konnte. Aber auch über diverse persönliche Treffen mit online-Bekanntschaften hier in Deutschland hab ich mich super gefreut :-)
Vielen Dank für all eure Besuche hier, eure Unterstützung und eure Hilfe!
Habt ein gesundes und glückliches neues Jahr! Vielleicht treffen wir uns ja mal persönlich im kommenden Jahr? Und falls nicht: es gibt ja immer noch das Internet, um ein wenig voneinander mitzubekommen, und dafür bin ich wirklich aus tiefster Seele dankbar!

5 comments:

  1. I heard about you from OFF KILTER QUILT as she follows you.

    I really love your quilts especially the woven fabric in white ( third from the bottom) Can you let me know what the pattern is called I would love to make one quilt similar to it.




    http://nonniesquiltingdreams.podbean.com/
    Nonnie's Quilting Dreams- Podcast



    email me at: nonniequiltingdreams@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Liebe Claudia! Alle Deine Quilts sind so schön geworden. Wie viele du fertig bekommen hast ist unglaublich! Ich wünsche Dir ein tolles Jahr 2012! Ich freue mich auf ein Wiedersehen! Prost Neujahr! *Floh*

    ReplyDelete
  3. Liebe Claudia,

    da hast du wirklich eine Reihe wundervoller Quilts produziert.
    Ich freue mich schon auf das nächste Jahr.
    Möge das für dich voller Inspiration und toller Projekte sein; mit viel Zeit für unser schönes Hobby ;0)

    Herzliche Grüße aus OWL,

    Karin

    ReplyDelete
  4. Beautiful quilts made in 2011 Claudia! so glad to have "met" you via our blogs and I look forward to seeing more of your work in 2012. Happy New Year!

    ReplyDelete
  5. Das Stuhlkissen ist der Hit! Das gefällt mir so gut, dass ich es wohl gelegentlich nachmachen muss...
    LG
    Siebensachen

    ReplyDelete

Willkommen auf dem machen und tun Blog aus München!
Ich freue mich immer über Eure Kommentare und Fragen. Die Sicherheitsabfrage muss leider manchmal eingeschaltet sein, um dem Spam etwas Einhalt zu gebieten, sorry dafür! ::::::::::::::::::::
I love to hear from you! So sorry though you´ll have to pass the security thingy now and then: otherwise I´ll drown in spam..

Related Posts with Thumbnails